Zamolba čitateljima bloga

Saznao sam ovih dana jednu strašnu vijest: proteklih je dana u mojoj župi počinjeno svetogrđe gaženjem Svete Hostije. Molim stoga čitatelje ovog bloga, da kad pročitaju ovaj post odrede neki čin pokore kao zadovoljštinu za taj gnjusan i gadan čin. Molim za razumijevanje poradi neiznošenja detalja te strahote. Bez obzira, slažete li se s mojim stavovima ili ne, ukoliko ste imalo pobožna duša, ponizno molim da se odazovete ovoj mojoj molbi.
Slijedećeg ću tjedna organizirati dva pokornička dana u svojoj župi: srijedu i petak, s postom, molitvom pokorničnih psalama i klanjanjem pred Presvetim kao zadovoljštinu. Nije potrebno da znadete koja je to župa, dovoljno je da kao dobri katolici svoje žrtve i molitve prinesete Gospodinu, a on zna u svojoj svemogućnosti za koga su.
p.s. ova strahota nema nikakve veze s pričešćivanjem na ruku, iako će od sad do daljnjega u mojoj župi biti onemogućeno.
Hvala na pomoći i razumijevanju, vaš seoski župnik Alexius

Primjedbe

  1. Ako ima još osam duša koje bi se htjele nadovezat jedan dan u postu o kruhu i vodi da spojimo devet dana. Također ćemo kroz devet dana molit Litanije Krvi Kristove. Dakle jedan dan posta , a devet dana Litanije. Ako se slažete prijavite se po danima kako slijedi. Ako nas ima više u jednom danu još bolje.
    1. dan- 13. 05. Robelar
    2. dan-14. 05.--------------- itd.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pater, baš ste našli crkvu gdje ćete Boga moliti. Tradicionalisti/sedevakantisti ne mole niti poste, oni samo bljuju.

      Izbriši
    2. A Vi modernisti postite i molite pa petkom jedete više mesa nego tokom cijelog tjedna a kao molitvu čitate radove bludnika Tina Ujevića ili upalite na internetu pjesme poput "Sila odozgor" ili "Svoja ću koljena" pjevate i njišete se lijevo desno i onda završite sa Slava Ocu.
      Znam Vas i predobro jer sam predugo živio sa Vama i Vašim idiotarijama


      ADG

      Izbriši
    3. Cemu se gristi i kome smeta sveta tradicija , pitali se itko kad napada tradiciju od kakve je ili od koje crkve su primili korjenje ili ga nisu primili ?
      Zasto rusiti ili mrziti ono sto su preci zivjeli vjerovali , kakav je covjek koji reze granu na kojoj sjedi ?

      Izbriši
  2. Pozdrav prijatelji, ovo je moje svjedočanstvo. u braku sam 5 godina i živimo zajedno 9 godina. Bili smo razvedeni 4 mjeseca. Želi otići i ne želi spasiti naš brak. Bili smo sjajan par (bar sam ja vjerovao u to) i rijetko smo se svađali. Nekoliko mjeseci prije nego što je otišao od kuće, bio je tako neaktivan i puno je spavao. Shvatila sam da ima emotivnu vezu s nekim i potvrdila sam da ga privlači. Tada je rekao da više nije zaljubljen u mene i da ne može živjeti sa mnom. Molila sam se, plakala i tako mjesecima. Stvarno mi treba pomoć i želim svog muža natrag. Surfala sam po internetu kad sam vidjela svjedočanstvo jedne žene da je dr. Apata bio prekrasan mađioničar koji je pomogao u liječenju mioma i da je mogla natjerati vlastito dijete da se pribere kod kuće. ona je napisala njegov kontakt i ja sam ga kopirala, prvo sam sumnjala u ovaj kontakt, ali stvarno mi treba trajno rješenje za moj problem, pa mu pošaljem poruku u kojoj objašnjava svoju situaciju, rekao mi je da se pobrinem da se muž vrati ako imam da se tako ponašam kako mi je ukazao, učinila sam sve što mi je rekao, a četvrtog dana dobila sam ispriku od njega da ne zna što mu je, te večeri se vratio kući i molio se za sve njegove grijehe i budući da su naša ljubav i brak postali jači, želim se zahvaliti velikom magičaru čarolija dr. Apati na njegovom dobrom radu i ponovnoj sreći u životu. Ako imate iste obiteljske probleme ili druge probleme, kontaktirajte dr. Apatu danas na: drapata4@gmail.com ili ga kontaktirajte na WhatsApp i Viber na ovaj broj: +1 (425) 477- 2744 Mogu izvesti bilo koju čaroliju za koju mislite da ja sam živo svjedočanstvo .................

    OdgovoriIzbriši
  3. Dobar dan svima, želim podijeliti svoje iskustvo s čaračem koji se zove dr. Ajayi, on je vrlo moćan čovjek kojeg je njegov praotac blagoslovio da pomaže ljudima s različitim životnim problemima, prolazio sam kroz najgoru fazu svog života jer muž mi je rekao da želi razvod niotkuda, pitala sam ga gdje sam pogriješila, ali nije mi dao nikakav odgovor nego se iselio iz kuće. Ovo je bilo stvarno čudno pa sam tražila pomoć tada sam upoznala dr. Ajayija čarolija online, objasnila sam mu svoje stanje nakon konzultacija i saznala sam da je moj muž sa svojom tajnicom na poslu i pod njezinim je čarolijama, sjajna čarolija mi je rekla što moram učiniti i slijedila sam njegove upute. Danas sam ponosna žena jer je moj muž kod kuće sa mnom i očekujemo svoje drugo dijete zahvaljujući dr. Ajayiju, čarobnjaku, ako trebate pomoć čarobnjaka za bilo kakav problem, dr. Ajayi je u pravu osoba za savršen i pouzdan rezultat. Kontaktirajte njegov Viber ili WhatsApp broj: +2347084887094 ili Email:drajayi1990@gmail.com

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

ukoliko anonimno komentirate, ostavite barem neki nick

Popularni postovi s ovog bloga

Sakriveni

Zabrane

Župničke muke i biskupsko (ne)snalaženje