Zabrane


U nedavnim raspravama o zlu pobačaja u našem društvu mnoge „progresivne“ nakupine kao glavni argument u svoju korist ponavljaju tezu: „Zabrane ne bi riješile taj problem. Ukoliko bi pobačaj bio zabranjen, činio bi se ilegalno. Zabrane nisu dobre, i njima se ništa ne može popraviti.“  Najgore moguće zlo koje se može trenutno nekome načiniti jest da mu se nešto zabrani. I nije problem u tome kad to govore oni čija je glava napunjena ideologijom uništavanja života u sebi i oko sebe, već je veći problem kad na takvu genijalnu ideju dođe jedan svećenik (ili više njih), kao što se to s povećom radošću moglo pročitati u prošlotjednom Večernjem listu, kad je čitateljstvo počašćeno portretom i mudrošću jednog urednika.
O tome što znači zabrana u Svetoj i spasonosnoj Vjeri Katoličkoj, ne bih sad pisao, već me zanima jedan društveni vid cijelog problema.
To što živimo u društvu zabrana sa svih strana, izgleda da malo kome smeta. Sintagma „nulte tolerancije“ nije ništa drugo nego zabrana nečega, upakirana u govor političke korektnosti. Tako imamo“nultu toleranciju“ na cijeli niz stvari ( nasilje, netoleranciju, govor mržnje, razne fobije i fudbalerke). Ukoliko se netko želi dokazati kao suvremen mora izražavati dnevnu dozu nulte tolerancije na najrazličitije načine. Poželjno je nošenje bedževa, narukvica, ukrasa na reveru, dijeljenje statusa i objava na društvenim mrežama, te pažljivo ophođenje u svim javnim prigodama u čast nule i ničesa. Osobito je preporučljivo opandrčiti nekoga ili još bolje neku grupu (Katolička Crkva je poželjna i omiljena meta) na temu neosjetljivosti, neprosvijećenosti i tolerancije nečega što nije nula.
Tako smo došli i do toga da na javnoj nam televiziji smeta advenstki vijenac, te ga u duhu tolerancije, nulte i ine treba maknuti. Koliko sam volim advenstke vijence čitateljstvo se osvjedočilo u predhonom postu, no zar nije za duh poticajno diviti se jednoj takvoj inicijativi?

No, vrh borbe protiv zabrana jest nastojanje da se vjeronauk zabrani u javnim školama. I da se ukinu (zabrane?) „vatikanski ugovori“. Volio bih kad bi meni, zatucanom seoskom župniku, netko uspio objasniti kako se to ništa ne može riješiti zabranama, a u isto vrijeme vjeronauk treba zabraniti u školama? 

Primjedbe

  1. Dobar vam je rezime, velečasni. Pravi primjer kako "poštena intelegencija" sama sebi skače u usta. Božji blagoslov :)

    OdgovoriIzbriši
  2. !!! Kako Dr.Obula vraca moj razoreni brak i vrati moj ljubavnik !!!

    Moje ime je Sarah. Ja sam iz Španije. Ovde sam da proširim citav rad stvarnog carolija zvanom dr. Obula koji mi je samo pomogao da povratim moju zajednicu sa svojim suprugom i ucinim našu vezu jacom i donosili radost i srecu u naš brak. Bio sam prevaren od strane mnogih lažnih tužilaca, ali sam kasnije upoznao dr. Obuli sa prijateljem po imenu Tucker Stacey ovom velikom covjeku koji joj pomaže da vrati odnos sa mužem. Takode mi pomaže i obrišem Suze. Tako gledaoci ovog divnog svedocenja koji želi da ga kontaktira [obula.exbacksolutiontemple@gmail.com]

    1. PRIHVATITE VAŠE LJUBAVE LJUBAVI.

    2. DIVORCE SPELL

    3. LOTTERIJE ZA POBJEDANJE.

    4. RAZVOJ GENERACIJSKOG KURSA.

    5. PRIJEM POSLOVANJA.

    6. ODREÐIVANJE DETETA.

    7. MONEY SPELL.

    8. LJUDI HIV I Mnogo više.

    9. HERBALNA NEGA.

    10. BEAUTY SPELL.

    11. POSLOVNE OBLASTI ZA PREUZIMANJE VIŠE KUPACA I LOTA VIŠE ..

    Tako da su braca i sestre testirali ovog coveka DR.Obule i našao sam da je stvaran i pravi. Sada sam najsrecnija žena na svetu danas, obratite se njegovim putem e-pošte id-a i budite veseli u svom životu. [Obula.exbacksolutiontemple@gmail.com] takode ga kontaktirajte na +23481-0206-7911 Više zahvalnosti i zahvalnosti vama ponovo veliki DOKTOR Obula.

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

ukoliko anonimno komentirate, ostavite barem neki nick

Popularni postovi s ovog bloga

Zamolba čitateljima bloga

Ne obraćajte pravoslavne....

Viri probati